Smart tv SS iptv Yükleme Kurulumu Resimli Anlatim 2019

28 Şubat 2019 Perşembe

Smart tv SS iptv Yükleme Kurulumu Resimli Anlatim 2019

SS İPTV SMART TV  İPTV TEKNO SHOP
Samsung Smart tv ve Lg için SS IPTV kurulumu nasil Yapacağınizi Size Anlatacağım SSIPTV iki farkli uygulaması var biri Hazir Smart tv için App Store indirin SSIPTV yazin ve Arayin buacaksin ikinci Uygulamasa Sadce bir ip 91.122.100.196 Edresi ile Yüksekliği bu Uygulamayı Nasil yapcaği Sizlere Aşağda Resimlerile Sizlere  güsterceğim çok kolay bir Şekinde Yapabilirsiniz bu Uygulama Sadece Smart tv ve LG içindir Çok güzel bir Uygulamadir ve Sinirsiz  m3u kanal listesi internet özerinden yükleye bilirsin bida m3u kanal listesi nereden bulcaksiniz m3u kanal listesi google Aratin bir sürü iptv kanal listesi Veren Siteler var bu m3u kanal listesi bedava almak istersen Garantisi yok bazan iki gün Açık olur kanal linki sürekli değişiyor Benim Size Tavsiyem m3u kanal listesi parayla Satin Alin en kaliteli iptv m3u kanal listesi veren siteller var aylik 10 tl ile veren Siteller var oradan alın Artik Sinsirsiz izleyebilirsiniz Şindiden size kolay gelsin

NOT Bugün Sadece SS İPTV ip Adres ile Nasil indircem Sizlere Analatacağim
Bunun Devami M3U Kanal Listesi Nasil Yüklenir ve Nereden indireceğiz Devami


Buradan Yeni SSİPTV 2020 Uyglaması Bakabilirsiniz: Buradan

Smart tv SS iptv m3u Kanal Listesi Yüklme Sitesi: ss-iptv.com

Kumanda Üzerindeki TOOLS Düşü var ona Basin


Daha sonra otrum Aç basin TV de gürencek Bakin

Burada sizin karşınıza çikan Resim muhtemelen böyle olmayacak
sizde boş olcak size lazim olan bir hasap aşağda hasap oluşrir diyor
oradan yapin sadaec Develop yazin şifre 6 Adet 0 yazin Tamamdir

Tekrar Ayni Kumanda Üzerindeki TOOLS Düşü Basin

Ayarlar basin Aşağıdaki gibi Geliştirici çıkacak

Simdi burada Geliştirici Kumanda Üzerindeki OK Basin


Sunucu ip Ayarlama yazıyor ona Basın Açilacak


Burada benim ize verdiğim ip buraya yazim ve ona basın



Şimdi herŞey Tamam Biraz Bekleyeceksin SS İPTV Yükleniyor


Hepsi bu kadar TV de bakin Resimdeki gibi Olcak


Burdan Sizin için Video Çektim ona Bakarak Yapabilirsiniz

Benim Diğer Tüm Smart tv Uygulamaları Buradan Bakabilirsın Belkide Size
Lazim Olan Başka Uygalamalar Bulabilirsin: Buradan

1 yorum:

  1. Merhabalar
    Samsung UE40F6270 televizyon kullanmaktayım kullanıcı adı develop yazıyorum fakat şifre bölümüne geçemiyorum sebebi nedir acaba

    YanıtlaSil