SAMSUNG SMART TV İLE YENİ FİLM KANALLARI İZLE

1 Mart 2019 Cuma

SAMSUNG SMART TV İLE YENİ FİLM KANALLARI İZLE



Garaveli iptv Smart tv ye Nasıl yükleyeceğim ilk önce google'dan Garavali ip arayin bulabilirsinz ama sadece 2018'deki var yani 2019 için yok ben aradim bulamadim Arkadaşlar ben bu uygulamayı geçen sene bunin Videosini  youtube  yükledim şuanda bu uygulama çoğu iptv link belkide çalişmiyor olabilir ben bida bakmadim arkadaşlar siz bakin Eğer çalışmıyorse benim yapabileceğim hiçbirşey yok benim elimde değil o uygulamayı Yapan kişi ancak uygulamayi yeniden günceleye bilir başka kişi yapamaz uygulama şifrelidir siz yinde google Arayın belkide başka kişi yeni 2019 garaveli yapar bu Tür uygulamalarla şuanda hiç kimse yapmiyorlar maalesef bu tur Uygulamalar sadece Ruslar yapiyorlar sizde internetten bakmişsin çoğu uygulama sadece Ruslara Aittir garavali nedir özellikleri nedir bu Uygulamada çok şey var tüm iptv kanallari izle ve Film diziportal ve Alman kanallari ve Rus Kanallari Türk kanallari var Smart tv de bunu Aşağıda sizlere Resimli ve nasıl kuracaksin her şeyi en güzel şekilde sizlere Anlatacağım ordan bakın sizde aynisini yapın size kolay gelsin

Not bu GARAVELİ TV Artik çalişmiyor Sahibi tarafindan güncelleme almiyor
bizim yapacak bişey yok Elimizden birşey gelmiyor kusura bakmayin

NOT. Garaveli iptv Smart tv - Bu Artık Kullanımdan Kalktı

Benim Diğer Tüm Apk Uygulamaları Buradan Bakabilirsın Belkide Size
Lazim olan Başka Uygalamalar Bulabilirsin:tikla: Buradan