Gmail ve Youtube Kanalım Hesabım Çalindi Nasıl kurtarırım

24 Nisan 2024 Çarşamba

Gmail ve Youtube Kanalım Hesabım Çalindi Nasıl kurtarırım

Selam Arkadaşlar Benim Gmail Hesabım Çalindi Bu Hesaba Bağlı Benim Youtube kanalım ve bolgersport web sitem var bu ne zaman oldu 11.10.2021 saat 9 ile 14 arsı ben bir zip dosyası bilgisarıma inderdım çaliştırdım ondan sonra benim bilgiysarma başka kişi tarafından hacklendi ve gmil hasabım çalindı ben şok oldum ben baktım g-mail şifresı değştı sonra cep telefon değıştı daha sonra yedek mail değıştı ben deniyordum bir saat önce şifreniz değştı diyorlar sadece çaldiran gmail kod günder telefon yok gmail hasabım çalan kişinın elinde yedek gmail silmis ben 100. defa denedım hiç bişey yapamadım en sonında youtubedan araşrdım nasıl yapcağım youtube yardım mesaj atım youtube otomatik bena mesaj atı sen youtube iş ortak değilsın size yardımcı Edemeyız didiler Normalde ben youtube iş Ortağımiyim ama Tabiki çalan Mail ile ortaktım başka mail kabul etmiyor tabiki youtube bana yardım etmiyor

Arkadaşlar Şimdi Ben Yanlış Yerlere Mesaj Attım

Siz böyle yapmayin eğer-gmail çalındı se google Ekibe bilgi verin youtube Yardıma gerek yok önce g-gmail hesabını kurtarin daha sonra youtube kanalinizı kurtarmaya çalışın  

NOT.Benim Sizlere Tavseyem

Youtube yardım değil twitter üzerinden mesaj attın önce twitter hesabına giriş yapın sonra youtubeteam yazın onu takip edin sonra başına geleni anlatan en geç 3 saat içinde size geri dönüş yapacaklar ben de üyle yaptim youtubeteam sizi youtube yardım yülendercek

Şimdi Biraz Benim Başıma Gelenden Bahsedelim

Şimdi sizlere nasıl çalındı anlatım daha sonra-gmail hesabi hackleyen ne yaptı birkaç saat sonra benim youtube kanalın tüm videolarını sildi ve kanalim logosu değişirdı ve iki gün sonra benim kanalim kapatı ve 3 gün benim web Sitem kapandı ben şok olmuş ne yapacağım bilmiyorum ben youtube yardım tekrar bir mesaj atim benim web siteda kapatı dıdım youtube yardım tekrar bana geri dönüş yapti web site ilgeli sizi google yardım bilgi verceksin didilar

G-Mail Nasil Kuratardım 

ilk google yardım Ekibı iletişime geçmek olacak bu linkı kullanın ****bu linkı Açın ve sizın g-mail nasil çalındı eksiksız sızın başına gelenlerı anlatın doğru anlatın ve günderın google en geç 4 saat içinde size gerı düncektır ben yaptım bena 3 saat içinde gerı dündı 

Ben gogele bilgılerımı günderdım google yardım Ekibı Hasab kuratarma için  bana bu linkı günderdı ben Denedım bir işeyaramadı narmalda olması lazım ama benımki farkilıdı sizlere yükarda anlatım gibı ben bunınla açamadım g-mailı


Şimdi ben tekrar google yardım Ekibı bu linkle Açamadım dıdım bu sefer  google yardım Ekibı benden tam bilgi istedı mesele benden ne istedı g-mail hasabın ne zaman çalındı ve nerede çalındı ve konum neresıdır ve bilgisayar ip edresı ve bilgiysar ne inderdıniz ve nasil oldu ben herşeyı net anlatım ve günderdım google yardım ekıbıne onlar bana bır gün sonra bena bir g-mail hasab kurtarma linkı günderdılar 


Google Yardım Ekibı
Bu sefer bana şifreyı sıfırlamak için doğru bir link gönderdi bu gelen linkile ile ben şifremı sireledım ve yeni şifre giriyor ve sonra ikınci kutucuk da şifreyı tekrar diyor aynısı ben yaptım çok şürür ben g-mail hasabımı kurartım ve bunı aşağadaki google yardımdan gelen Resım daki Link ile yaptım çok kolay
ben çok mutlu oldum Hesabıma kavuştum ve baktım benım blogspot web sitem 4 güm yeniden Açıldı benım web sitem daki herşeyım gekmiş ben anlamadım normalda benım web sitem kaldırıldı diyorlardı google aradım kapalıydı demeki google tekrar 
siteyı gerı getiriliyor şu anda çok şükür web sitesi kurtardılar ben buradan google yardım Ekibı çok çok teşkür ediyorum

Youtube Kanalım Nasıl Kurtardım Şimdi Onu Anlatım

Sizlere Yukarıda bahsettiğim gibi benim youtube kanalımda Saldıran kapadı ben youtube kanalımı nasıl Açtım ilk youtube yardım mesaj attım ama boş çıktı youtube otomatik mesaj bana ati size yardımcı olabilmek için youtube ortağı olmalısiniz doğru diyorlar benim youtube ortaklik olan mail çalındımış bu mesaj attım mail ben yeni açtım maildır daha sonra ben Twiter Açtım ve ordan youtubeteam diye bir kanal var onu twitter arayın ve onu Takip eden sonra ordan sizin başıma geleni anlatin ve orya yolayin yanı mesaj atin youtubeteam en geç 3 saat içinde size geri dönüş yapacaklar ve size youtube yardım Ekibe yülendircekler daha sonra youtube yardım size yardımcı olacak ben böyle yaptım sonra youtube yardım bana mesaj geldi en kısa zamanda size yardımcı olcağız

1. masaj 
Youtube yardım Ekibe senin kanalin üzerinde çalışmalar devam ediyor en kısa zamanda size yardımcı olcağız

2. mesaj
Youtube yardım Ekibe bana bir mesaj atti mail hasabı kurtarma linki günderdı aynen google gibi tabiki buda işayaramadı bende başıma gelenlerı anlatım ve youtube yardım mesaj attım

3. mesaj
Youtube yardım Ekibe bana bir forum gönderdi Bunu dondurma bize yolayin ben o forum dondurdum ve youtube yardım mesaj attım ve bekledim

4. mesaj
Youtube bana bir mesaj atti sizden tekrar daha çok bilgi talep ediyoruz benden kanalim nasıl çalındı ne yaptın ve nasıl oldu her şeyi bize gönder ve sizden bilgisayar ip adresi ve bulunduğu ülke ve konum ve Adsense hasabi bize bildir ben herşeyi yazdım ve youtube yardım mesaj Ekibe günderdım ve bekledim

5. mesaj
Sonunda benim beklediğim haber geldi Aşağıdan Resim gürdiği gibi bakabilirsınız niyet benım youtube kanalım kurtardılar çok sevindim


Youtube yardım Ekibe gelen mesaj Ekibimiz titizlikle çalışmaların sonucunda youtube kanalınızı başarile kurtardık kanalinizi tekrar devam edebilirsin arkadaşlar ben 11 gün gece gündüz çok sikindı çektim umarım kimsenin başıma gelmez ben kendim sahsima buradan youtube yardım Ekibe çok çok Teşekkür ederim


NOT- Google ve Youtube Yardım için Aşağıdaki Linklerle Ulaşabilirsınız

YouTube Yardım:yt-partner-support@google.com

Google yardım : accounts-support@google.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder