Smart TV'ye OTT Player İPTV Uygulama Yükle

9 Mayıs 2020 Cumartesi

Smart TV'ye OTT Player İPTV Uygulama Yükle


Ott Player ile Tüm Smart tv lerde iptv m3u kanal listesi yükleyelerek tüm Dünya kanalları Evinizden izleyebilirsiniz bu Ott Player Hangi cihazlarda oluyor galiba tüm Akıllı TV ciyaclarda oliyor Samsung tv vestel tv LG TV Phlips tv Arçelik tv bu TV'lerde oliyor ben denedim şimdi sizin yapacağınız tv'deki APP store Ott player inderin TV ye daha sonra bilgisayar ile ottplayer sitesine giden ve oradan kayit olın ve sizin meyiline bir link gelcek onu açin sizi tekrar ott player sitesine yülendercek ordan giriş yapin tekrar TV ye gelin sizin ottplayer kayit olduğu mail ve şifre TV deki uyglamaya gerin orada o mail ve şifreyi oraya yazin tv de işiniz biti tekrar bilgiysar de ott player sitesine geri gelin ve artik tvniz orada gürencek o ott pleyer sitesine gerişı yaptikten sonra size lazim olan bir M3U kanal listesi onuda googleden m3u kanal listesi 2020 yazin ve aratin binlerce web sitesi çikcak oradan inderinbilgisayara ve yükleyin bunu çok kolay yapacağına eminim yine yapamasaniz benim bunin videosı var onun linkı size aşağda size verceğim sizde aynisı yapin çok kolay olacak bu ott player ile tüm dünya kanalları izleyin size lazim olan sağlam bir m3u kanal listesi ben izin yerinde olsaydim parayle bu m3u kanal listesi satan alırim bir sürü site var ordan alin fazla pahalı değil aylik 10 TL verin hiç bir kanal donme yapmaz ve kesintesiz izleyebilirsiniz bida internetiniz iyi olursa istediği tv kanalları ve film ve dizi izleyebilirsiniz size şindiden kolay gelsin

Apk Yeni güncelleme 08.09.2021 
PC Uygalamasi İndir Kur Dosya Tc
Yeni M3U Kanal Listesi 2021 Yazin Arayin Googleden indirin Her Gün Yeni güncell m3u Kanal Listesi inderebilirsniz
Buradan Benim web Sitede Sizin işınaza Yaraycek Yüzlerce Smart tv
ve Apk Uyglamalar var Buraden Bakin: Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder