Türkcell Superbox Şehir Dışında Köylerde internet Çekmiyor / Hız Test 50 Mbit Nasil Yapariz

22 Mayıs 2020 Cuma

Türkcell Superbox Şehir Dışında Köylerde internet Çekmiyor / Hız Test 50 Mbit Nasil Yapariz


Türkcell Superbox şehir dışında ınternet çeker mi çekmez mi bugün onun test yapacağiz ilk önce sizlara şüyle süylimbir gün istanbuldan bana bir telefon geldi size özel ınternet verelim didiler bende onlara bizim köyde telefon allt yapi yok didim onlarda bana altyapi olmasada biz size ınternet verebiliriz didiler bende nasil olcak didim onlarda bena bu Türkcell Superbox ınternet var bunu size verebiliriz buna Allt yapi gerekmez bu tüm köyde çeker bu cep telefonu gibi istedeği her yerde çeker didiler Tamam dedim onlarda benim isim ve soyadi aldiler birkaç gün sonra Türkcell Superbox elamanı beni şehirden aradi eviniz ve yeriniz nerede ben köydeyim didim gelin köye modamı kur hayır didıler köyde yasak didı Türkcell Superbox ınternet şehir dışında vermiyor didiler bana bende ona buni süyledim ben ınternet köye çekmek istemişim ve köy ev edresi de vermiştim didim ona oda hayir didi Türkcell Superbox ınternet şehir dışında vermiyor yasak didi isterse iptal edeyim didı bana ben bir denemek istedim bende gitim şehire orada modamı kurdu bena teslim etti bakın bundan sonra ne olacak ben modemi getirdim köye evin içinde bilgisayarı yerine koydum baktim ınternet çektim şebeke sinal sadece bir şiddet çekiyorbilgisayarda deniyorum ınternet açilmiyor evin içinde pencerenin önüne koydum şebeke sinal iki şiddet oldu bida ınternet denedim evet ınternet oliyor ama az çekiyor ınternetbilgisayarda Test yaptim gündüz 5 mbit çekiyor bidaha gece test yaptim bazen bir mbit bazen 010 mbit oliyor bu şekilde ınternet açilmiyor yani sizin Anlacağiniz ben tam beş ay boyince bu sikinteyi çektim ondan sonra Türkcell müşteri hizmetleri yüzlerce kere aradim onları yapabiliriz onlardan gelen cevap şebeke ilgili yapacak bir şey yok didiler ben iptal etmek istedim bena eksaradan 540 TL fatura çıkardılar bende düşündüm bu Türkcell Superbox modemi aldim dişare güterdim ve evin çatisine koydim tekrar baktim sebeke sinal şiddet 3 olmiş terar ınternet test yattım 6 mbit çikti baktim bir su bidani var orada onun östine modamı kuydim bida ınternet test yattım 11 mbit oldu evin içinde wi-fi sideti bir çekiyor yine olmadı düşündüm bir Televizyon çanak vardir onu aldim dışarıda pencerin önine montaj ettim bu modem onun östine koydim tekrar baktim sebeke sinal şiddet 4 olmiş terar ınternet test yattım 11 mbit dowland 5 mbit upload olmiş geldim evde ınternet tekrar baktim bilgisayarda harika internet super olmuş ister filim izle ister dizi izle çok güzel olmiş eğer bu benim anlattığımda bişey anlamadinize bunin için bida video çekim bu video linki size Aşağıda verecğim size onu aynısını yapin çok kolay yapabilirsin şindiden kolay gelsin


Bida Sizin için bu Videoyı Hazirlandim ona Bakarak de Yapabilirsiniz
Buradan Benim web Sitede Sizin işınaza Yaraycek Yüzlerce Başka
 Uyglamalar var Buraden Bakin:Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder