Samsung Smart Led TV Kanallar Taşıma Silme Ayarı Nasıl Yapılır + Resimlı anlatim

23 Aralık 2018 Pazar

Samsung Smart Led TV Kanallar Taşıma Silme Ayarı Nasıl Yapılır + Resimlı anlatim


Samsung Smart led tv lerde kanal taşıma nasıl yapılIr size onu göstereceğim bununla ilgili bir video çekmiştim şimdi burada size Resimlerile ve yazarak anlatacağim sizlere yardimcı olmaya çalişacağim daha önce smart tv kanallar nasil yüklenceğı anlatmiştim ilk önce tv açıyoruz kumandada smart tv


Düşü basin senin karşına çikan bu fotrafa bakin orada çanak fotoğrafı var kanal basin

ve sizin karşınıza çikan bu fotoğrafa da tümü TV fark etmez ikisıda aynı ve sağ
tarafta kanalları göreceksin ve hangi kanalı istiyorsan onu kumadu düşü ile
işaretleyin ondan sonra bu kumandu forafa bakin

ve sizin karşınıza çikan bu fotoğrafa da tümü TV fark etmez ikisıda aynı

ve sağ tarafta kanalları göreceksin ve hangi kanalı istiyorsan onu
kumadu düşü ile işaretleyin ondan sonra bu kumandu forafa bakin


buradaki fotoğrafta sağ Araçlar diye sayfa açildı orada size lazim olan kanal NO
Düzenleme getirin ve basin sizin karşına çikan sayfa bu aşağıda


daha önce kanalı işaret koymiştiniz o kanalı burada hangi numaraya getırmek
istiyorsanız onu yapın ve Tamam deyin çirkin ve hepsinı bu şekilde yapin çok kolaydir

burada ayni kanal nasil tasima yaptim aynisi silme için geçerli
ve kanala şifre koyma da aynisi yapin hepsi bu kadar

Burdan Sizin için Video Çektim ona Bakarak Yapabilirsiniz

Burada Sizlere Smart TV ilgilı Başka internete Kanallar Nasil Yüklenir Tüm Video
ve Yazı ile Anlatım

Bakabilirsiniz:  Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder