Smart tv - İPTVXX Uygulama Yükleme / USB ile Bilgisayardan Yükle

30 Aralık 2018 Pazar

Smart tv - İPTVXX Uygulama Yükleme / USB ile Bilgisayardan Yükle


Samsung Smart TV ve Lg için IPTV uygulaması nasıl yapılır
SMART TV İÇİN İPTVXX Uygulaması internetten indiriyorum bilgisayara sonra onu açiyoruz zip den çikariyoruz onun içinde eski bir kanal listesi var onu açin içndeki silin kendine yeni bir kanal listesi yapin ve onu nasil yapacaksin ilk önce kendine googleden bir kanal listesi inderin eğer bilmiyorsan ben size aşağıda birkaç tane link vereyim ve oradan kanal listesini inderin ve hazirleyin yanliz sadece m3u olmalıdir yoksa çalişmiyor benim size tavsiyem parayile alin aylik 10 TL verin kaliteli internet sitesinden Yınderin o zaman çok daha iyi çalişir size bedava siteler tavsiye etmem yinede siz bilirsiniz bida sizin internetin hizı çok önemli çımki canli tv kanalları açmak internet hızı olmalıdir smart tv ile ilgili bir sürü da uygalamalar var benim sitede onlara bakin sizin işine yarayabilir ben smart tv ve lg için bir kaç uygalama daha yapmişim ve aşağıda videoya bakarak de yapabilirsiniz çok kolaydir kanal listesini USB ye atin tv takin ve TV'yı önce bir kapatin daha sonra açin kumando smart tv düşü basin karşina çıkacak iptvx uygulamasi on açin ondaki tümü eskidir onlar çoğu 2014 de kalma yanliz bize lazim olan sadece USB dir sizin bilgisayarda hazirlandiğı kanal listesi USB bakin karşina çikcak size aşağıda resimli ve video ile anlatacağim size kolay gelsin


PC Açılır şimdi pc de iki dosya var yükarda anlatim
biri TV Uygalamasi biride size lazim kanal listesi yanliz
siz ikiside internete indireceksin ben size aşağıda linkleri
vereceğim oradan inderin iptvxx uygalaması zip lı olcak
siz onu zip den çikartin sonra orada eski kanal listesi olcak
onu silin kendine yeni kanal listesi yapin onın için aşağda
link vereceğim oradan indirin çok kolay


burada ilk once usb biçimlendirin yokse çalişmaz


usb içi iyice bakin boş olmasi Lazim yoksa olmaz


bakin bu şekilde olcak dosyallar isim önemli değil kanal listesi ayri olcak

bilgisayarda işimiz bitti usb bilgisayarda cikarin tv takin

TV Açalim çok güzel bir Arayüzü var tek tek açarak
bakin ama bu eski 2014 hazirlamiş Ruslar tarafinda
bunin yeni uygalamasi belki da var onın için size bir
tane de hazirleyceğim size lazim olan USB dir onu açin


Burada USB Açin bilgisayardan Hazirlediğin Dosya çikcak


bida sizin için video hazirlandim ona bakarak de yapabilirsiniz



İPTVXX
Buradan: İNDİR

buradan benim web sitede sizin işınaza yaraycek yüzlerce smart tv ve apk uyglamalar var buraden bakin: Burada

1 yorum:

  1. bu sadece samsung da mı oluyor benimki panasonic smart onda da olurmu yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil