Samsung Smart tv SSİPTV Yeni Kanal Listesi internetten Yükleme

23 Aralık 2018 Pazar

Samsung Smart tv SSİPTV Yeni Kanal Listesi internetten Yükleme


Akıllı TV’lerde internetten televizyon izleme işi son zamanlarda IPTV kullanımıyla
yaygınlaşmaya başladı. Markalar da bu talebi göz ardı etmeyip, kendi akıllı tv’leri
içerisindeki mağazalarına, bu uygulamaları indirip kurabilelim diye eklemeye başladılar.
bu uygulamalar en çok hangi tvlerde var bende bunu internet üzerinden araştırdım benim
de smartım tv var onun üzerinde demiştim bu 3 uygulamayı bu tur bilgiye sahib oldum
yalnız sizlere tavsiyem bu tv ler iyi smart tv Lg bunlar bunlarda App Store de 3 tane
uyglama var onlardan en iyi onlarde içinde daha önce videosu çekmiştim bugun sizlere ss ip
anlatacağim onu nasil kuracaksin ve internet üzerinden nasil yüklensin ilk önce
tv de ss ipv indiriyorsiniz sonra oradan size bir kod verecek o kodı alip bilgisayar ile
googleden aktif edekcsin bunı size Resimlerıle anlatacakım sizde bakarak yapin


bunlarda Samsung Smart tv App Store Açalim

ben daha önce indermişim bu şekilde göründü sizde
büyle olmaya bilir siz ss iptv yazin ve indirin


girdiğiniz gibi indirildi ve Şimdi Uygulamayi Çaliştirma


Sizin karşınıza çikan bu Agree ok Tamam deyin basın

burada my playlist açalim gürceksin uygulamadaki kanallar yüklü olacak


şimdi burada ayarlar bölümü gerin orada bazi ayarlar yapacaksın


bu fotoğraftaki bize lazim o işaretı orayı açalim sağda istediği dill yapabilirsiniz


size lazim olan bu kod bakin bu kod benim tv kodı sizinki farkli
olcak o kodı alıp bir bilgiysardan googleden girerek ss iptv sitesinde
kendi tv Aktif edeceksin o zamam artik sizin tv aktif olcak


şindi bilgiysar googel geriyoriz ve orada buni yazin enter deyin


girdiğiniz gibi ss iptv sitesine gerdik burada bazı ayarlar yapacaksın
ok işaretı oldiği yere sizin tv kodu buraya yazin ve sağda güriyorsiniz
cihaz Ekle oraya tamam deyin sizin tv aktif olcak

bakin bu şekilde olacak o işaretı gibi olcak Cihaz başarıyla bağlandi
diyecek bu şekinde olirsa tamamdir artik sizin tv bağlanmiştin demet
siz tv iptal etmene kadar o tv iptal olmaz siz tkrar

bu siteye girerek buni iptal edeceksin

şimdi bu benim kanal listem benim bilgisayarımda siz google'da
arayin bir kanal listesi bulın ve bilgisayarıma inderin test edin çalişiyor
se oni yükleye bilirsin ben size iptv kanal listeri verceğim

aşağıda oradan indirin ve yükleyin tüm dünya kanalları ücretsiz izleyebilirsiniz


gördüğünüz gibi kanal istemez yüklenmiştir eger burdan gerı
çıkarsan kanallar kayıt olmayacak bakin resime ok işaretı var
kayit ekle oraya temam deyin hepsi bu kadar şindi burada

işimiz bilgisayar bitiyor artik tv döne bilirsiniz bilgisayarınızı kapatiyoruz

TV açıyoruz ve biraz önce ss iptv uygulamayı yüklemiştır tekrar onı açiyoruz


Evet tüm kanallarımız yüklemiştir Yalnız ben bunları Sadece test
için yaptım siz daha farklı kanal listesi de yapabilirsin aşağıdaki
ok işareti ile sağa sola da bakabilirsin hepsi bu kadar


buradan videoya bakarak dan yapabilirsin çok kolay
bu videoyu YouTube'dan benim kanalımda bulabilirsin

iptv kanal listesi nereden indirilir sizlere birkaç tane web sitesi vereyim bu sitelerden indirebilirsiniz bu Siteler 2018 v19 da en iyi siteler yalnız sizlere tavsiyem aylık 10 lira vererek güvenli bir siteden alın daha iyidir bu sitedekiler sürekli 3 gün 7 gün ya da 10 gün içinde sürekli değişiyor aşağıdaki sitelere bakarak onlardan iptv link m3u kanal listelerı indirebilirsinin


Smart TV ile ilgili herşey burada web sitemde smart tv iptv ile ilgili her şeyi
bulabilirsin burayı: Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder