Telefon Ekranını TV Yansıtma Kablosuz ve internetsiz Yapabilirsiniz

25 Nisan 2020 Cumartesi

Telefon Ekranını TV Yansıtma Kablosuz ve internetsiz Yapabilirsiniz


Telefon Ekranını TV ye Yansıtma artik çok kolay hemde internetsiz olarak yapabilecekininz hemde kablo siz de yapabilirsiniz ben bunu internetsiz yapabiliyorum bu benim tv de oliyor eğer sizin tv de olmiyorse sizin yapacağınız her iki cihazda ayni wi-fi özerinden bağlı olması lazm yokse olmeye bilir şindi buni nasil yapcaksin ilk önce tv kumanda üzerinde birkaç düş ile yapabilirsiniz sizlere daha kolay olsun diye bunin için bir video çektim sizde bu vidoye bakarak yapabiliceksiniz Televizyonunuz ve telefonunuzun ikisi de akıllıysa. Bu durumda ikisini birbirine bağlamanız  çok kolay  Hatta telefon ve televizyonda yapılabilecek en basit işlemlerden biridir televizyon ve telefonunu birbirine bağlayıp telefonun ekranını televizyona yansıtmak en kolay işlemdir bu işlem birkaç Led TV mevcuttur yeni Akilı olan tüm TV lerde “Screen Mirroring” olan tüm Akilı tveler bağlayabilirsiniz bu yaziları fazla uzatmaya gerek yok bunun videosu Aşağıda linki verceğim sizde oradan bakarak yapabilirsiniz size şindiden kolay gelsin

Not Buradan Bilgisayarı TV ye Yansıtma Nasil Yapilacak Buradan Bakabilirsiniz Tikla


Burdan sizin için video çektim ona bakarak yapabilirsiniz
Benim diğer tüm Led tv Ayarları Buradan bakabilirsın belkide

size lazim olan başka Uygalamalar bulabilirsin:Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder