Philips TV Uydu Kurulumu / Türksat 4A Güncelleme Resimli Anlatım - 2021

12 Nisan 2020 Pazar

Philips TV Uydu Kurulumu / Türksat 4A Güncelleme Resimli Anlatım - 2021


Philips TV Uydu kurulumu nasil yapilir ve Turksat deki Tüm tv kanalları güncelleme çok kolay yapabilirsin sizlere bugün bu koniyi Anlatacağim ilk önce kumandaki bir kaç düş ile yapabilirsiniz komande ilk menü düş sonra bir kaç ok işaretile aşağı ve yükari ve yane yaparak çok kolay yapabilirsin burada size nasil anlatayim biraz zor o yüzden sizin için bir video çekim ve bu video linki size Aşağıda verecğim size onu oradan bakarak aynısını yapin çok kolay yapabilirsin ve bide tv deki favori deki kanalları taşima nasil yaplir onin için de bir video çektim onude yayinlacağim sizde ona bakarak aynısını yapin çok kolay yapabilirsin size şimdiden kolay gelsin

Not Burada philips tv favori kanal listesi nasıl düzenleme nasıl yapılır Buradan bakin buradan

Burdan Sizin için Video Çektim ona Bakarak Yapabilirsiniz 
Benim diğer tüm Smart tv Uygulamaları Buradan bakabilirsın
belkide size lazim olan başka Uygalamalar bulabilirsin: Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder