Philips TV'de Favori Kanal Listesi Oluşturma ve Yeniden Sıralama - 2021

19 Nisan 2020 Pazar

Philips TV'de Favori Kanal Listesi Oluşturma ve Yeniden Sıralama - 2021


Philips TV Kanalları Favori Nasil Taşınırız ilk önce tv kanallar olması lazım buninle ilgili bir video çekimiştim Turksat deki tüm kanalları tv yükleyineğer bilmiyorsunuz ben size bunun linki size Aşağıda vereceğim size aynisi yapin çok kolay yapabilirsin şimdi bakalim ilk tv açıyorsun sonra kumanda üzerindeki orta menu üstu üç çizgili düş var ona basin solda kanal listesi çikcak dahasonra kumanda ortada ok var onun yanında üç çizgi var ona basin bu sefer sağda seçenekler çikcak orda favoriler listesi oluştur kumanda özerindeki düşlerle oraya getirin ve ok basin ve solda kanal listesi olan yere gelin ve hangi kanali istiyorsunuz ok basin ve kelp işareti gelcek artik size lazim olan hangi kanal var onu ekleyin ve sonra kumanda üzerindeki yeşil düşe basin hepsi bu kadar eğer bu şekilde size zor geliyorse size video ile nasil yaplir onun video çekmiştim size Aşağıda linki vereceğim sizde orada bakarak yapabilirsin çok kolay şindi size biraz önce yükarda Anlatmiştim Tüm kanalları favori ekledik sonra kumanda özerindeki yeşil düşe basin ve bi çikin takrar kumanda özerindeki daha önce yaptiği aynisi yapin bu sefer solda seçenekler başka bir liste çıkacak orda kanalları yeniden sirala oraya getirin ve basin ve hangi kanali istiyor onu taşin artik her şeyi yapabilirsin bida hangi kanali isterse o kanali tekrar kaldirere bilersiniz isterse kanali kilit yapabilirsin ve kanal ismi değiştirme bilersiniz bu philips tv bir Eksiklik olan kanalari kesinlikle silme yok yani size süyleceğim gibi benim tv 1680 kanal var ama hiç bir tanesini silmedim bu philips tv uydu cihazı bu özelik eksik malesef bu eksik bunin dışında bu philips tv çok güzel tüm özellikler var 4K yayın de var bida sizler için bir kanal listesi hazirladim onun video çekim ve istediği zaman indirin kendı tv yükleyin hazir şekilde yapabilirsin ve buni nasil yapacaksin benim videoya bakarak yapabilirsin şimdiden size kolay gelsin

Not Buradan philips tv uydu kurulumu türksat 4A kanal arama nasıl yapılır buradan bakabilirsiniz buradan

Benim diğer tüm Smart tv Uygulamaları Buradan bakabilirsın belkide
size lazim olan başka Uygalamalar bulabilirsin: Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder