Camtasia Studio 8 ile Video Montaj Nasil Yapariz / Resimli Anlatım

23 Mart 2019 Cumartesi

Camtasia Studio 8 ile Video Montaj Nasil Yapariz / Resimli Anlatım


Camtasia Studio 8 ile video Montaj nasil Yapariz bugün sizlere onu anlatacağiz ilk önce bir  Camtasia Studio 8 bilgiyasarda olmasi lazim normal bir uygalama gibi açin ve sonra her hangi bir videoatin içine sizin yaptığı şey çok basit yani sizin videodaki ses bozukluk kesmek onu nasil yapacağinizi anlatim orada farayile ses bozuk alin ve orada makes diye bir şey var onunla kesin bida düşlarla oluyor size videode Anlatiyorum sizde aynisini yapin size fazla anlatmaya gerek yok çok kolay şinidaden size kolay gelsin


Burdan Sizin için Video Çektim Sizde ona Bakarak Aynisini Yapabilirsiniz

Benim Diğer Tüm Uygulamaları Buradan Bakabilirsın Belkide Size Lazim
olan Başka Uygalamalar Bulabilirsin:Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder