Samsung Smart tv ye HasBahce İptv Uygulama ile Bedava Yeni Kanallar izleyin

26 Mart 2019 Salı

Samsung Smart tv ye HasBahce İptv Uygulama ile Bedava Yeni Kanallar izleyin


Samsung Smart tv ye HasBahce İptv Yükle Bedava Yeni Kanallar izleme buni nasil Yapacağınizi Size Anlatacağım bu ip .77.232.87.232. Edresi ile Yüksekliği bu Uygulamayla ile iptv tüm dünya ve türkye ve avrupa ülkeleri kanallari izleyebilirsiniz ama bu tur uygulamalar artik eski oldu bu uygalamallar artik yeni iptv güncel değil nedeni nedir diyorsa bu uygulamayi kişiler bu uygulamayi içindeki kanal URL eski onlari değişmasi lazim ama bu uygulamayi yapan kişi ancak yapar başka kişi yapamaz ancak sayibi yapabilir yani Arkadaşallar benim yapabilecek hiçbişey yok bazi arkadaşlar hep youtubeden bana yaziyorlar neden güncel değil bunlar eski doğrudur ancak sahibi yapabilir buni Nasil yapcaği Sizlere Aşağda videoyla güsterceğim çok kolay bir Şekinde Yapabilirsiniz bu Uygulama Sadece Smart tv ve LG içindir Çok güzel bir uygalamadir Şindiden size kolay gelsin



NOT bida size bir hesap lazim hesap oluştur diyor oradan yapin sadaec Develop yazin şifre 6 Adet 0 yazin Tamamdirbida Arkadaşlar malesef bu uygulamayi yenisi yok şuanda çikarsa sizler için onuda videosu çekeceğim size kolay gelsin

Burdan Sizin için Video Çektim ona Bakarak Sizde Aynisini Yapabilirsiniz

Benim Diğer Tüm Smart tv Uygulamaları Buradan Bakabilirsın Belkide Size Lazim Olan Başka Uygalamalar Bulabilirsin: Buradan

2 yorum:

  1. Artık bu ip adreside kullanılmıyor ve yüklemiyor. Zaten son zamanlarda sinema film lerede girmiyordu. Galiba buda seyirtürk gibi komple kapandı. Artık es serilerine iptv bulamayacağız galiba

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim selamlar okan ben benim samsung smart tvim var ancak iptvim bile yok vede yüklemede yapamıyorum çünkü arama motoru yok ip setting yok bana yardımcı olurmusun rica ediyorum faceden ekle beni konuşalım anlatayım sana lütfen facebook okan dizlek

    YanıtlaSil