İPTV Test 3 Saat Bedava Veren Site

2 Mart 2019 Cumartesi

İPTV Test 3 Saat Bedava Veren Site


İPTV TEST Veren Siteler var Andorid Telefon ve bilgisayar ve smart tv ve Tüm iptv ile çalişayan Ciyazllar için bu sitelarden Alabilirsiniz google bir sürü iptv m3u kanal listesi veren siteller var ben bir çok siteden m3u kanal listesi aldim ana bu sitelar çoğu sinirsiz vermez sadece test için veriyor bazi siteler 24 saat bazı siteler 3 gün 48 saat test veriyor  ben sizin yirinde olsa iptvi parayla Alirim çok pahlı değil sizin verceği aylık 10 TL vereceksiniz iptv dağiten bi çok site var oradan alın en kaliteli ve sinirsiz hiç donme olmeycek çok kaliteli kanallar var ginede sizbilirsiniz iptv test dağiten bir çok site var bu sitelerle ilgili bir çok videollarim var sizde o sitellerden iptv kanal listesi indirin ister Telefona ister bilgisayar ister TV Tüm Ciyazllar  için indire bilirsiniz bu artık size kalmiş ve sizin için Resimli ve video ile Aşağıda nasıl yapacağı Size Anlatacağım sizede aynısi yapın size kolay gelsin

Not bu site iptv Test 3 saat veriyor ama çok kolay veriyor sadece size lazim olan bir mail o maile girgin ve sizin mail gelen masaj Açin orada Tüm Cihazlar için m3u kanal listesi indere bilirsiniz yada kopalayin ve ister VLC PLAYER veya ister smart tv ister uydu Ciyazllar için kurabilirsiniz şimdiden size kolay gelsin
Buradan iptv test 3 saat AlabilirsinizBuradan bakin

Burdan Sizin için Video Çektim ona Bakarak Yapabilirsiniz

Benim Diğer Tüm Apk Uygulamaları Buradan Bakabilirsın Belkide Size Lazim olan Başka Uygalamalar Bulabilirsin:tikla : Buradan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder